Home
Програма за замена на SD-картичка од Sony

Ако сметате дека вашата SD-картичка е засегната од овој проблем:

  1. Внесете ги вашите податоци
  2. Префрлете 2 јасни слики од вашиот производ (предна и задна страна)
  3. Нашиот стручен агент од службата за корисничка поддршка ќе ги провери сликите што ќе ги испратите и ќе потврди дали SD-картичката е засегната или не. Ако производот не е засегнат, ќе ве известиме за тоа.
  4. Ако се потврди дека вашата картичка е засегната од проблемот, ќе добиете е-порака со упатства и налепници за плико за да го вратите дефектниот производ.
  5. Откако ќе ја добиеме и ќе ја провериме вашата SD-картичка, ќе добиете замена.

Внесете ги вашите информации во формуларот подолу:

Полињата означени со * се задолжителни

Ваши податоци за контакт



Со ова потврдувам дека го поднесувам ова барање за замена само за ЕДНА SD-КАРТИЧКА и ќе поднесам дополнителни и посебни барања за други потенцијално засегнати SD-картички што ги поседувам. *