Добре дојдовте на страниците за поддршка и поправка на Sony. Ќе ве водиме низ неопходните чекори за да ви го направиме патувањето низ поправката што е можно попријатно и попрактично.


Чекор 1: потврдете дали ви е потребна поправка

Дали ја проверивте алатката за брзо решавање проблеми (само за телевизори, слушалки и мобилни уреди)? Ако не сте ја провериле, потврдете дали навистина е потребно да закажете поправка: често пати поправките не се потребни!


Чекор 2: што ми е потребно и зошто ми е потребно?

Штом ќе бидете сигурни дека ви е потребна поправка, треба да имате некои информации при рака.

Ајде да го разгледаме списокот за проверка на информациите за поправка:

Мојот производ/име на моделот
Мојот сериски број
  IMEI-број (само за мобилни уреди)

Каде можам да го пронајдам името на моделот или серискиот број?

Наведувањето на името на моделот и серискиот број и IMEI-бројот (само за мобилни уреди) ни овозможува точно да го идентификуваме производот и да добиеме дополнителни информации кои ќе помогнат во процесот на поправката.

Мојата фактура/сметка

Вашата фактура/сметка му помага на продавачот да провери дали производот сѐ уште е во рамките на гарантниот период. Исто така, го поврзува производот со неговата база на податоци. Ја загубивте фактурата/сметката? Не грижете се, ако производот сѐ уште е во гарантниот период, продавачот би требало да има дигитална копија.

Информации за гаранцијата

Потврдете дека производот сѐ уште е во рамките на гаранцијата (видете во фактурата/гаранцијата) или имајте ги при рака деталните информации за продолжената гаранција. Ако не сте сигурни за гарантниот период во вашата земја, погледнете го нашиот преглед.

Моите лични податоци

Име, адреса, е-пошта и телефонски број.

Чекор 3: опис на проблемот

Подготовката е клучна за успехот. Јасен опис на проблемот ќе му помогне во работата на тимот за поправка.
Може да го преземете и да го отпечатите нашиот шаблон за да ви помогне да ги резимирате потребните информации.

Преземете го шаблонот

Чекор 4: наоѓање и стапување во контакт со овластен сервисен центар на Sony

Сега, кога ги имате сите потребни податоци, време е да најдете овластен сервисен центар (ASC). Користете го локаторот на овластени сервисни центри за да ги најдете центите кои се во ваша близина.
Овластениот сервисен центар ќе ве води низ патувањето. Дајте им ги сите информации кои ги собравте.


repair centre locator

Кликнете за да го најдете својот овластен сервисен центар


Дополнителни совети и трикови

  • Направете резервна копија од податоците:
    Кога производот се поправа, ќе биде вратен на оригиналните фабрички поставки. Ова значи дека сите податоци складирани на уредот, како што се музика или слики, ќе бидат избришани. Sony не е одговорен за никаква загуба на лични датотеки во текот на поправката и затоа препорачуваме да направите резервна копија од датотеките пред да ни го испратите производот. Може да ги пренесете датотеките на компјутер, мемориска картичка или надворешен USB-уред за складирање.
  • Мобилен уред: проверете го водичот за корисници за вашиот уред за да добиете повеќе информации за тоа како да направите резервна копија од вашите податоци.
  • Не вклучувајте непотребни ставки
    Со опремата, испратете ја само галантеријата што е релевантна за поправката (на пример, полначот на батерии не работи правилно). Проверете дали сте ги отстраниле следниве производи, затоа што може да бидат фрлени, ставени на погрешно место или оштетени во текот на сервисирањето:
    • CD-дискови
    • DVD-дискови
    • Дискови Blu-ray
    • мемориски картички


    Ако со главниот уред е вклучена и галантерија за поправка, важно е да назначите која галантерија е вклучена. Целта на тоа е да се избегнат потенцијални спорови во иднина. На пример, ако прицврстената галантерија не е вратена по завршувањето на поправката.

    Sony не е одговорен за оштетена или погрешно ставена меморија или оптички медиуми.